16 Temmuz 2011 Cumartesi

Güncelleştirme Kod 737D hatası

Güncelleştirme Kod 737D hatası
OnceLıkLe merheba arkadasLar gunceLLestırme yapınca vista rahatlıyor hızlanıyor bende gunceLLestırmelerı denetledım kurdum bır tanesı dısında bu beni deli etmiş durumda .. Sorun yasatan guncellestırme Microsoft SQL Server 2005 Servis Pack 3 adında bı guncellestırme.. google abımıze sordum kod737d sorununu windowsun sıtesınde sorunun cozumune daır cıkan sonucu bırebır buraya yazıyorum bakınız..

Windows Update 737D hatası

Windows güncelleştirmeleri yüklemeye çalışırken 737D hatası alırsanız, Microsoft SQL Server 2005 için daha önceki bir güncelleştirmenin yüklenmesi tamamlanmamıştır. Microsoft SQL Server 2005 yüklemesini tamamlamak için, şu adımları izleyin:

1. Programlar ve Özellikler'i açmak için Başlat düğmesini , Denetim Masası'nı, Programlar'ı ve ardından Programlar ve Özellikler'i tıklatın.
2. Microsoft SQL Server 2005'i seçin ve ardından Değiştir'i tıklatın.
3. Şu anda yüklü programlar'dan, Microsoft SQL Server 2005'i seçin ve ardından Değiştir'i tıklatın.
4. Bileşen Seçimi'nde, Veritabanı Altyapısı'nı seçin ve ardından İleri'yi tıklatın.
5. Özellik Bakımı'nda, Veritabanı Altyapısı'nı seçin ve ardından İleri'yi tıklatın.
6. Microsoft SQL Server 2005 Kurulumu'nda, İleri'yi tıklatın.
7. Sistem Yapılandırma Denetimi'nde, İleri'yi tıklatın.
8. Örnek Değiştir veya Kaldır'da, Askıya alınan yüklemeyi tamamla'yı tıklatın.
9. Hata ve Kullanım Raporu Ayarları'nda, İleri'yi tıklatın.
10. Güncelleştirmeye Hazır'da, Yükle'yi tıklatın.
11. Kurulum İlerlemesi'nde, İleri'yi tıklatın.
12. Son'u tıklatın.



Bu güncelleştirme tamamlandıktan sonra, Windows Update'i açın ve bilgisayarınız için ek güncelleştirmeleri arayın.
Windows Update'i açmak için Başlat düğmesini tıklatın. Arama kutusuna Update yazın ve sonuç listesinde Windows Update'i tıklatın.
Bunun geçerli olduğu hata kodları:

* Windows Update_737D
* 737D


Efendim dediklerini yapıyorum 6. adımda yukleme sırasında soyle bır uyarı alıyorum ve delıye donuyorum.

The feature you are trying to use is on a network resource that is > unavailable. > Click OK to try again, or enter an alternate path to a folder containing the > installation package 'sqlrun_sql.msi' in the box below.

Arkadaslar bu sorunu bu yolla cozmeyı denedım olmuyor ne yapmalıyım yardımcı olun neyi yanlıs yapıyorum veye sorun nerede.

Not: Bilgisayarım Vista Home Premium. Core 2 Quad 2.67 işlemci, 4 gB ram, 2 Gb ati readeon 4650 ekran kartım var.

sımdıden sonsuz tesekkurler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder